четверг, 26 декабря 2019 г.

Առաջին շրջանի հաշվետվություն

1. Հաճախում, բացակայություն, բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում բացակայել եմ մի քանի անգամ։ Բացակայություններս եղել են հարգելի և զգուշացված։ 

2. Ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն.
Русский язык — 6 նյութ
Հայոց լեզու, Գրականություն – 15 նյութ
Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն — 0 նյութ
Պատմություն - 3 նյութ
Քիմիա - 1 նյութ
English - 12 նյութ
Հասարակագիտություն – 0 նյութ
Տրամաբանական մաթեմատիկա – 0 նյութ
Ֆիզիկա – 1 նյութ
Աշխարհագրություն — 0 նյութ
Կենսաբանություն — 0 նյութ

3. Ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ

Մասնակցել եմ սահմնաված կարգով բոլոր ուսումնական պարապմունքներին, առաջին դասաժամից ուշացել եմ բավականին շատ՝ ճանապարհային խցանումների պատճառով։ 

4. Մասնակցություն ընտրությամբ գործունեությանը.
Ներկա եմ եղել մաթեմատիկայի բոլոր դասաժամերին։

5. Խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
Այս կիսամյակ չեմ մասնակցել։

6. Ուսումնասիրություն, լուսաբանում, մասնակցություն ուսումնական նախագծերի,
Մասնակցել եմ ուսումնական նախագծի` 1 անգամ։

7. Նախագծերի թվարկում, անհատական աշխատանք նախագծում․
Թարգմանություններ – 2 նյութ

8. Մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
Չեմ մասնակցել։

9. Մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
Այս կիսամյակ չեմ մասնակցել։

10. մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
Մեդիա-ուրբաթներ։

11. Մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
Երգել եմ երգչախմբում։

12. Կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
Խախտում չունեմ։

13. Անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
Ձեռքբերումներ չունեմ։

14. Ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) առաջադիմության ինքնագնահատում.
Русский  — գերազանց
Հայոց լեզու, Գրականություն  — լավ
Հանրահաշիվ, Երկրաչափություն — գերազանց
Պատմություն — բավարար
Քիմիա - լավ
Ընտրությամբ գործունեություն (մաթեմատիկա) – լավ
English  — լավ
Աշխարհագրություն  — նորմալ
Տրամաբանական մաթեմատիկա – նորմալ
Կենսաբանություն  — նորմալ
Ֆիզիկա  – նորմալ
Ֆիզկուլտուրա —  նորմալ
Երգ — լավ
Պար — նորմալ

15. Ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իմ հարցադրումները, առաջարկությունները.
Առաջարկներ չունեմ։

16. «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ, ընթերցանություն, ուսումնասիրություն, ուսումնական այլ աշխատանք, ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր
Ընթեցանություն - 0
Բլոգավարություն - 0
Ես ազատում եմ ինձ ցանկապատերից - 0
Մտափունջ - 0
Քիմիան և սնունդը - 0

17. Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
Առաջարկներ չունեմ։

18. Իմ ընտրած ճամբարային ջոկատը
Դեռ չեմ ընտրել։

Комментариев нет:

Отправить комментарий