Thursday, October 8, 2020

9.10 Ինքնաստուգում

Տարբերակ 1
1. Մորթով շփված կաուչուկը էլեկտրականանում է․
    1) դրական    2) բացասական

2. Եթե լիցքավորված մարմինը ձգվում է դեպի մետաքսով շփված ապակե ձողը, ապա այն լիցքավորված է․
    1) դրական լիցքով    2) բացասական լիցքով

Նկարում պատկերված են երեք զույգ գնդիկներ։ Ո՞ր զույգի գնդիկներն ունեն․
3. նույնանուն լիցքեր - երկրորդ զույգ
4. տարանուն լիցքեր - երրորդ զույգ
5. լիցքավորված չեն - առաջին զույգ

6. Ա էլեկտրացույցը լիցքավորված է, իսկ Բ էլեկտրացույցը՝ ոչ։ Ինչպիսի՝ ապակե, էբոնիտե, պղնձե թե՞ պլաստմասե ձողով պետք է միացնել էլեկտրացույցերը, որպեսզի երկուսն էլ լինեն լիցքավորված․
    1) ապակե     2) էբոնիտե     3) պղնձե      4) պլաստմասե

7. Ա լիցքավորված գունդը ինչպիսի՞ ուժերով է ազդում Բ և Գ գնդիկների վրա։ Բ և Գ գնդիկները ունեն հավասար լիցքեր, իսկ l1 < l2․
    1) միատեսակ     2) Բ-ի վրա ավելի մեծ ուժով     3) Գ-ի վրա ավելի մեծ ուժով

Տարբերակ 2
Թվարկված մասնիկներից որո՞նք են լիցքավորված․
1. էլեկտրոնը - լիցքավորված է բացասական լիցքով
2. պրոտոնը - լիցքավորված է դրական լիցքով
3. նեյտրոնը - լիցքավորված չէ

4. Պրոտոնի զանգվածը ․․․ նեյտրոնի զանգվածից։
    1) մի քիչ փոքր է     2) 1840 անգամ մեծ է    3) 1840 անգամ փոքր է

5. Պրոտոնի զանգվածը ․․․ էլեկտրոնի զանգվածից։
    1) մի քիչ փոքր է     2) 1840 անգամ մեծ է    3) 1840 անգամ փոքր է

6. Ո՞րն է տվյալ քիմիական տարրի գլխավոր բնութագիրը․
    1) ատոմում էլեկտրոնների թիվը
    2) միջուկում պրոտոնների և նեյտրոնների թիվը
    3) միջուկում նեյտրոնների թիվը
    4) միջուկում պրոտոնների թիվը

7. Նկարում պատկերված է հելիումի ատոմը։ Այն լիցքավորվա՞ծ է․
    1) լիցքավորված է դրական լիցքով
    2) լիցքավորված է բացասական լիցքով
    3) ատոմը լիցքավորված չէ

8. Ուրանի ատոմը պարունակում է 92 պրոտոն և 91 էլեկտրոն։ Այդ ատոմը լիցքավորվա՞ծ է․
    1) լիցքավորված է դրական լիցքով
    2) լիցքավորված է բացասական լիցքով
    3) ատոմը լիցքավորված չէ

9. Ազոտի ատոմի միջուկում կա 14 մասնիկ։ Նրանցից 7-ը պրոտոն է։ Քանի՞ նեյտրոն կա միջուկում։ Քանի՞ էլեկտրոն ունի էլեկտրաչեզոք ազոտի ատոմը․
    1) 7 էլեկտրոն և 14 նեյտրոն
    2) 7 էլեկտրոն և 7 նեյտրոն
    3) 14 էլեկտրոն և 7 նեյտրոն
    4) 21 էլեկտրոն և 7 նեյտրոն
    5) 7 էլեկտրոն և 21 նեյտրոն

Monday, October 5, 2020

5.10 Homework

1. Mr Cooper always buys a pound of sugar. (buy)
2. The shop assistant is closing the door now. (close)
3. Kevin and Alan never throw away glass bottles. (throw)
4. Look! Freddy is carrying two baskets. (carry)
5. Now Mrs Caveman is looking out of the window. (look)
6. Mrs Bingham goes shopping every Saturday. (go)
7. I am counting the money at the moment. (count)
8. Mr Root always opens a box of eggs before buying them. (open)
9. Mum often forgets her change. (forget)
10. Listen! The manager is talking to a customer. (talk)
11. My friends often go to the computer shop. (go)
12. We always put our things in a basket. (put)
13. The shop is closing at the moment. (close)
14. They play tennis every Sunday. (play)
15. She is taking a shower now. (take)
16. I never dream of ghosts. (dream)
17. Tom learns English at school. (learn)
18. Listen! Ann is playing the piano. (play)
19. What are you doing? I am making a model plane. (make)
20. Can you help me? No, sorry, I am looking after the baby. (look after)
21. Mum always drinks coffee in the afternoon. (drink)
22. Where is mum? She is cooking dinner. (cook)
23. Who is speaking? This is Mr Blackwell. (speak)
24. We often have eggs for breakfast. (have)
25. What are you doing? I am learning for my English test. (learn)
26. Tom is cleaning his bike at the moment. (clean)
27. He visits his uncle every Wednesday. (visit)
28. What are you doing? I am watching TV. (watch)
29. Today it is not raining (not rain), the sun is shining (shine).
30. They sometimes go to the cinema on Sundays. (go)


Գործնական աշխատանք։ Նյութի հատկությունները

Դաս 2- Գործնական աշխատանք 1 <<Նյութերի  հատկությունները՝ ֆիզիկական, քիմիական, ֆիզիոլոգիական>>

Նյութերի հատկություններն են կոչվում այն բնութագրիչները, որոնցով նյութերը նման են իրար կամ տարբերվում են: Նյութերի հատկությունները լինում են հետևյալը ՝ ֆիզիկական, քիմիական և ֆիզիոլոգիական: Նյութի ֆիզիկական հատկությունները դիտարկվում են առանց նոր նյութ ստանալու: Նյութի քիմիական հատկությունները քիմիական փոխանակումների ՝ ռեակցիաների փոխազդիչ հատկությունն է: Նյութի ֆիզիոլոգիական հատկությունը ազդեցություն է կենդանի օրգանիզմի վրա:                                                                                                      

Նյութերը դասակարգել, տեղադրել աղյուսակում, անվանել, գրել բանաձևերը: Նկարագրել  ֆիզիկական  հատկությունները՝ գույնը, ագրեգատային  վիճակը(պինդ, հեղուկ, գազային), եռման, հալման ջերմաստիճանները, ջերմա-,էլեկտրահաղորդականությունը, լուծելիությունը ջրում  և այլն:

ՆյութԳույնԱգրեգատային վիճակԽտությունՀալմ.  ջերմԵռմ. Ջերմ.Լուծելի.
ջրում
Թթվածինանգույնգազային0,00143-219-183քիչ
Երկաթմոխր.պինդ7.8715392870Չի լուծվում
Ացետոնանգույնհեղուկ0,79-9556Միախառնված է ցանկացած հարաբերությամբ
Պարզ նյութեր Բարդ նյութեր
Թթվածին (O) Ացետոն (C3HO)
Երկաթ (Fe)

Friday, October 2, 2020

2.10 Домашняя работа

Упражнение 7. Вместо точек поставьте союзы что или чтобы.

1. Преподаватель сказал нам, чтобы мы прочитали эту книгу. Он сказал, что эта книга очень интересная. 2. Врач сказал больному, что у него неопасная болезнь. Он сказал, чтобы больной принимал лекарство. 3. Отец написал мне, чтобы летом я приехал домой. Он написал, что они с мамой очень хотят видеть меня. Я написал родителям, что летом я обязательно приеду к ним. 4. Я сказал товарищу, что я куплю билет в кино. Товарищ сказал мне, чтобы я купил ему два билета. 5. Преподаватель сказал, что сегодня мы будем писать сочинение. Он сказал, чтобы мы писали внимательно. 6. Мой друг сказал мне, чтобы я посмотрел балет «Лебединое озеро». Он сказал, что он смотрел этот балет в Большом театре. 

Упражнение 8. Замените прямую речь косвенной.

А) 1. Мой друг спросил меня: «Почему ты не был вчера на вечере?»

Мой друг спросил, почему я не был вчера на вечере.

2. Он спросил нас: «Вы пойдѐте завтра в театр?»

Он спросил нас, пойдем ли мы завтра в театр.

3. Анна сказала Павлу: «Позвони мне сегодня вечером».

Анна сказала Павлу, чтобы он позвонил ей сегодня вечером.

4. Я сказал ей: «Подожди меня здесь».

Я сказал ей, чтобы она подождала меня здесь.

5. Она спросила брата: «Ты можешь помочь мне?».

Она спросила брата, может ли он помочь ей.

6. Он спросил меня: «Ты помнишь этого человека?»

Он спросил меня, помню ли я этого человека.

7. Мой друг спросил меня: «Куда ты положил мой портфель?»

Мой друг спросил меня, куда я положил его портфель.

8. Я спросил Виктора: «Ты приходил ко мне вчера?»

Я спросил Виктора, приходил ли он ко мне вчера.

9. Он попросил меня: «Помоги мне, пожалуйста».

Он попросил меня, чтобы а ему помог.

10. Олег попросил меня: «Ты прочитаешь эту книгу до субботы?»

Олег попросил меня, чтобы я прочитал эту книгу до субботы.

Б) 1. Он спросил нас: «Куда вы идете?» Мы ответили ему: «Мы идем в кино».

Он спросил нас, куда мы идем. Мы ответили ему, что идем в кино.

2. Он спросил меня: «Ты читал эту книгу?» Я ответил: «Нет, не читал». Он сказал мне: «Я могу дать тебе книгу на два дня».

Он спросил меня, читал ли я эту книгу, Я ответил, что не читал. Он сказал мне, что может дать мне книгу на два дня.

3. Мать спросила сына: «Ты был вчера в кино?» Сын ответил: «Да, был». Мать спросила: «С кем ты ходил в кино?» Он ответил: «Я ходил с товарищем».

Мать спросила сына, был ли он вчера в кино. Сын ответил, что был. Мать спросила, с кем он ходил в кино. Он ответил, что ходил с товарищем.

4. Товарищ попросил меня: «Объясни мне эту задачу». Я сказал ему: «Попроси Антона, потому что я сам не знаю, как решать ее».

Товарищ попросил меня объяснить ему эту задачу. Я сказал ему, чтобы он попросил Антона, потому что я сам не знаю, как ее решать.

5. Я попросил друга: «Расскажи мне, как ехать в театр». Он сказал: «Спроси Анну, потому что она была в этом театре».

Я попросил друга, чтобы он рассказал мне как ехать в театр. Он сказал, чтобы я спросил у Анны, потому что она была в этом театре.

Monday, September 28, 2020

28.09 Homework

Exercise 1. Circle the correct word or phrase.

1. I
work / am working at the local library for the summer.
2. We don’t go / aren’t going to the theatre very often.
3. Stacy gets / is getting ready for school, so she can’t come to the phone.
4. Does Gary even talk / Is Gary even talking about his expedition to the Amazon jungle?
5. In squash, you hit / are hitting a ball against a wall.
6. I read / am reading a newspaper at least once a week.
7. Do you practise / Are you practising the piano for two hours every day?
8. Nadine and Claire do / are doing quite well at school at the moment.
9. A good friend knows / is knowing when you’re upset about something.
10. How do you spell / are you spelling your name?

Exercise 2. Complete using the correct present simple or present continuous form of the verbs in the box. You may have to use some negative words.

1. In Monopoly, you move around the board, buying houses and hotels.
2. Are you watching this programme or can I turn the TV off?
3. Regular exercise helps you to stay healthy.
4. I use my brother's guitar until I get a new one.
5. Does Simon always do the washing-up after lunch?
6. Do you have any sweaters in a larger size?
7. You aren't holding the kite right. Let me show you.
8. Dad belongs to the local astronomy club.

Wednesday, September 23, 2020

Կրկնողություն

Հարցեր և վարժություններ.

  • Սահմանե՛լ և բնութագրե՛լ ո՞րն է կոչվում ֆիզիկական մարմին, օրինակներ…
Ֆիզիկական մարմինները մեզ շրջապատող բոլոր այն իրերն են, որոնք ունեն զանգված, ծավալ և ձև։

  • Մոտավոևապես քանի՞ միլիոն  նյութ  է  հայտնի մարդկությանը:
Ներկայումս հայտնի է մոտ 30 մլն նյութ։

  • Սահմանե՛լ, դասակարգե՛լ և բնութագրե՛լ նյութերը, գրե՛լ պարզ և բարդ, անօրգանական և օրգանական նյութերի օրինակներ…
Նյութերը կազմված են փոքրագույն մասնիկներից՝ ատոմների, մոլեկուլներից և իոններից։ Նյութերը ունեն կառուցվածք, բաղադրություն և հատկությունները։ Ըստ բաղադրության նյութերը լինում են պարզ և բարդ։ Պարզ նյութերը կազմված են միատեսակ քիմիական տարրի ատոմներից։ 

  • Սահմանեք և բնութագրեք մաքուր նյութերի հատկությունները`ֆիզիկական, քիմիական, ֆիզիոլոգիական, օրինակներ….
Նյութի ֆիզիկական հատկություններն են ՝ գույնը, հոտը, համը, լուծելիությունը ջրում, հալման և եռման ջերմաստիճանները և ագրեգատային վիճակը ՝ պինդ, հեղուկ, գազային: Նյութի քիմիական հատկություններն են ՝ նյութի փոխազդեցությունն այլ նյութերի հետ և նոր նյութերի առաջացումը: Նյութի ֆիզիոլոգիական հատկություններն են ՝ նյութի ազդեցությունը կենդանի օրգանիզմի վրա:

Tuesday, September 15, 2020

15.09 Քերականություն

Կետադրե՛լ հատվածը․
Չնայած ցուրտ է, բայց ծեր ամուրին տուն է դառնում ուրախ տրամադրությամբ։ Նրա մտքերը թափառում են իր փոքրիկ սենյակում, պտտվում հացի սեղանի շուրջը, նայում են պատից կախված նոր պատկերին, սեղանի ծայրին նստած կատվին և կանգ են առնում անկողնու վրա, ուր իր հետ միասին գիշերները ննջում է մոր թողած ժառանգությունը՝ Վանա կատուն։ Սակայն նրան ավելի զբաղեցնում է ընթրիքը․ այսօր ձկան գլուխ կա տանը։ Բայց ահա նա մոտենում է իր սենյակին, պատշգամբում թափ է տալիս վրայի ձյունը, բանալիի երկու պտույտով բացում է դուռը և մտնում ներս։ Ներս մտնելով՝ սպասում է, որ կատուն մթան մեջ ահա կքսվի ոտներին և կմլավի, թե «սոված եմ»։ Այսպես է հասկանում ծեր ամուրին կատվի մլավոցը։ Բայց կատուն այսօր, հայտնի չէ՝ ինչու չի քսվում նրա ոտներին։ Ի՞նչ է պատահել։ Ամուրին զարմանում է մի քիչ։ Ասենք, այդպիսի դեպք հաճախ է պատահում, զարմանալու ոչինչ չկա։ Նա վառում է լամպը և նայում այս ու այն կողմ։ Կատուն դարձյալ չի երևում…