Friday, October 11, 2019

11.10 Homework


Ex. 3(b), p. 26
1.f, 2.a, 3.d, 4.b, 5.c, 6.e
Ex. 2(c), p. 27
1.clean up, 2.pick up, 3.waste, 4.recycle, 5.pollute, 6.cut down.

Wednesday, October 9, 2019

История из моей школьной жизни


Для меня школа - это место, где мы получаем знания и проводим время с друзьями. И я хочу рассказать историю из моей школьной жизни.
Был обычный школьный день. Была перемена перед уроком музыки. Я открыла пианино и стала играть классическую музыку. И я не увидела, как в класс вошла учительница. Я остановилась, и она сказала, что этот урок посвятит классической музыке. После нескольких вопросов про классическую музыку она позвала меня сыграть на пианино. Я сыграла две мелодии и очень обрадовалась громким и весёлым аплодисментам. К концу урока мы послушали знаменитые мелодии.
Мне очень понравился этот день, и я хочу, чтобы таких уроков было больше.

Friday, October 4, 2019

4.10 Homework


Ex. 9(b), p. 22
1.Joel thinks his dad is not entusthiatic about sports.
2.Joel’s dad finished the marathon, and Joel wasn’t impressed with his time.
3.No other runner was slower than Joel’s dad.
4.Pete thinks, he isn’t a better runner than Joel’s dad.
5.Debbie and Pete think it isn`r ridiculous to run a marathon in 7 hours.
Ex. 10(a, b), p. 23
a) 1.Joel, 2.Joel, 3.Pete, 4.Pete, 5.Jole, 6.Jess.
b) 1.Guess what?, 2.We’re talking about, 3.That’s not the point, 4.That sort of thing, 5.At the end of the day, 6.An awful lot of

Thursday, October 3, 2019

3.10 Домашняя работа

1. Когда я жил в Москве, я часто писал письма домой. Я написал письмо и пошёл гулять. 2. Мой брат 2 года изучал русский язык. Он уже хорошо изучил русский язык и может говорить по-русски. 3. Мы всегда встаём рано. Сегодня я встал поздно. 4. Мы много раз повторяли тему «Глагол». Недавно я ещё раз повторил её. 5. Мой друг часто рассказывает, как он жил и учился в Санкт-Петербурге. Вчера он рассказал, как он жил в Киеве. 6. Он спросил, где я живу. Он каждый день спрашивает, когда Давид вернётся. 7. Он часто покупает конверты на почте. Где вы купили учебник «Русский язык»?

Wednesday, October 2, 2019

2.10 Homework


Ex. 2(a, c), p. 19
a) 1. fastest, 2. slower, 3. best, 4. shorter
c) 2. Mobile phone is far useful than an MP4 player, but it`s much more expencive.
3. Girls are a bit more intelligent than boys and a bit tidier.
4. History is far more difficult than Maths, but Maths is a bit more interesting.
5. My best friend is a little younger than me, but I am a bit taller.
6. Britain is much bigger than my country and it`s far more beautiful.
Ex. 3(a, c), p. 19
a)1.bad – good, 2.difficult – easy, 3.slow – fast, 4.boring – interestin, 5.cheap – expensive, 6.low – high, 7.noisy – quiet, 8.messy – tidy, 9.ugly – beautiful, 10.old – young, new.
c)1.as old as, 2.as messy as, 3.as slow as, 4.as quiet as

Tuesday, October 1, 2019

Պատմություն 1.10


Ջոն Լոկ
1. Մեր ողջ իմացությունը ձեռքբերովի է: Մարդկային հոգին մաքուր տախտակ է, որի վրա կյանքի ընթացքում դրոշմվում են գաղափարներն՝ ըստ յուրաքանչյուրի փորձի:
2. Գաղափարները ծագում են արտաքին զգայությունից և ներքին ռեֆլեքսներից: Մեր զգացմունքներն ու կրքերը ևս մարդու վրա ազդում են միայն որպես գաղափար:
3. Մարդու հոգու մեջ ներթափանցող ամեն մի ընկալում գաղափար է

Պետությունը ստեղծված է բնական իրավունքների (ազատություն, հավասարություն, ունեցվածք) և օրենքների (խաղաղություն և անվտանգություն) երաշխավորման համար, այն չպետք է ոտնձգություն անի այդ իրավունքների վրա, պետք է այնպես կազմակերպվի, որպեսզի բնական իրավունքները հուսալի կերպով երաշխավորվեն։
Ես համաձայն եմ այս մտքի հետ, որովհետև մեր երկրում չեմ տեսնում ո՛չ ազատություն, ո՛չ խաղաղություն կամ անվտանգություն։

1.10 Քերականություն

150.Գտի՛ր սխալ գործածված բառերն ու բառակապակցությունները և ուղղի՛ր։
Բացի աղջկանից, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:
Սիրահարված եմ ձեր երկրին։
Հալվում, մաշվում էր հարազատ տան ու ընկերների կարոտից:
Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերին:
Ի՞նչ է նշանակում ընկերությանը դավաճանել:
Խոսքը վերաբերում է քեզ ու քո ցանկություններին:
Ինչպե՞ս ես վերաբերվում նրանց:
Քույրս երրորդ դասարանցի է:
Բաժակը ձեռքին էր, որ մտավ:
Մարսը աղքատ է ջրից:
Շատ լավ է տիրապետում անգլերենին:
Բացի դա, ազատ ժամանակն ու արձակուրդն անցկացնում էր պրոֆեսորին ոչ սազական եղանակով:
Մուգ ակնոցներիդ պատճառով աչքերդ չեմ տեսնում:
151. Դուրս գրիր բոլոր գոյականները՝ նշելով․ հոգնակի՞ է, թե՞ եզակի, վերացակա՞ն է, թե՞ թանձրացական, հատո՞ւկ է, թե՞ հասարակ, ա՞նձ է, թե՞ ոչ անձ, ո՞ր հոլովով է դրված, ներքի՞ն հոլովման է պատկանում, թե՞ արտաքին։
Առավոտը — ուղղ․ հոլով, եզ․թիվ, վեր․ իմաստ, հաս․, իր․, (վա) արտ․
Ձորերի — սեռ․ հոլով, հոգ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Մթնում — ներգ․ հոլով, եզ․ թիվ, վեր․ իմաստ, հաս․, իր․, (ան) արտ․
Շենը — ուղղ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հատուկ, իր․, (ի) արտ․
Ծուխը — ուղղ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Գիշերվա — սեռ․ հոլով, եզ․ թիվ, վեր․ իմաստ, հաս․, իր․, (վա) արտ․
Մշուշին — տր․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Տները — ուղղ․ հոլով, հոգ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ա) ներ․
Կյորեսի — սեռ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հատուկ, իր․, (ի) արտ․
Եկեղեցին — ուղղ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ու) արտ․
Ժայռերի — սեռ․ հոլով, հոգ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Կատարները — ուղղ․ հոլով, հոգ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Մշուշի — սեռ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Քաղաքում — ներգ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Արև — ուղղ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Տների — սեռ․ հոլով, հոգ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ա) ներ․
Կտուրները — ուղղ․ հոլով, հոգ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Լույսի — սեռ․ հոլով, եզ․ թիվ, վեր․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Ծով — հայց․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Յուղագունդ — ուղղ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
Եկեղեցու — սեռ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ու) արտ․
Գմբեթը — ուղղ․ հոլով, եզ․ թիվ, թան․ իմաստ, հաս․, իր․, (ի) արտ․
152․ Կետադրիր հետևյալ հատվածը.
Գորիսում այնպիսի շներ կային, որոնք լափում էին դոլմայի մնացորդը և տիրոջ նման հետկեսօրյա քնով քնում էին, և նույնիսկ քնի մեջ հաչում էին ինչպես Ներսես բեյի շունը։ Շները զարթնում էին, երբ հնչեր տիրոջ ձայնը։ Այնուհետև նրանք արթուն պահակ էին մինչև լուսաբաց։ Տերը կարող էր կանաչ սեղանի շուրջը նստել մինչև առավոտ, կարող էր բիլիարդ խաղալ, կարող էր հարբած տուն գալ․  ամեն ինչ ապահով կարող էր անել քանի շունը կար… Մի խոսքով,  հանդիպեք այսպիսի արտահայտության՝ նա ինձ համար շուն չէր, այլ ընկեր էր, իմացեք, որ այդպես ասողը գորիսեցի էր։